Navštivte Sportissimo e-shop a vybírejte ze široké nabídky sportimentu jako jsou sportovní potřeby a oblečení. Přehledný web nabízí sekce, jako jsou boty, oblečení, míčové hry, fitness sporty nebo sportovní výživa. U každého výrobku na eshopu Sportissima vidíte, zda je momentálně na skladě nebo na skladě na prodejně.

Boty – Vhodně zvolená obuv je nutnost při každém sportovním výkonu. Oceníte ji jak kvůli pohodlí, tak především ze zdravotní stránky. V eshopu můžete zakoupit boty na běhání, turistickou obuv, trekové boty nebo právě boty na sportování. V nabídce nechybí speciální obuv pro fitness nebo sálové boty, které mají speciální podrážku.

Oblečení – Z oblečení ve Sportissimu můžete vybírat z nepřeberného množství kvalitních zimních i letních bund, trička nejrůznějších barev, kalhoty, svetry nebo spodní prádlo. Při vyhledávání konkrétního zboží můžete do filtru zadat velikost, barvu nebo značku, kterou preferujete.

Cyklistika – Prodejce je díky sortimentu velice oblíbený u nadšenců do cyklistiky. Krom klasických, horských i závodních kol nabízí různé příslušenství. S výběrem vám na prodejně odborně poradí vyškolený personál.

Fotbal – V kategorii fotbal najdete vše, co má něco společného s fotbalem. Sálovou obuv určenou pro sálovou hru, klasické kopačky na trávník, míče a jiné fotbalové vybavení. Podívejte se na sportisimo eshop a přesvědčte se sami.

Lyžování – Toužíte po novém vybavení na sjezdové lyžování? V této sekci najdete veškeré druhy lyží, lyžařské boty, různé chrániče, vosky a podobně.

Nejčastěji kladené otázky:

Jak poznám, že je požadované zboží na e-shopu k dispozici?

Zda je vámi vybraný výrobek dostupný, uvidíte v jeho náhledu. Pokud je pod aktuální cenou uvedeno zeleně „Skladem“, znamená to, že zboží je k dispozici pro objednávku. Modrý nápis „skladem na prodejně“ znamená, že si můžete výrobek vyzvednout do dvou dnů na prodejnách Sportisima. Detailní informace o jednotlivých produktech a jejich naskladní se dozvíte vždy na stránce pro daný produkt (po rozkliknutí výrobku). Další možností, jak zjistit, zda je produkt na skladě, je pomocí tlačítka „Přidat do košíku“ (vpravo dole u každého výrobku). Co se týče barvy a velikosti, automaticky se zobrazují pouze ty, které jsou aktuálně na skladě. V zásadě tedy platí, že jestli vám systém umožní objednat, je zboží skladem.

Jak je to s výměnou, popřípadě vrácením zboží? Lze to provést na kamenné prodejně?

Ano, zboží z e-shopu můžete pohodlně vyměnit ve všech prodejnách Sportisimo. Platí to pro zboží ve stejné nebo vyšší cenové relaci a to i v případě, že jste platili on-line.

Kde je uvedeno, na které prodejně je výrobek naskladněn?

Rozklikněte detail produktu a zvolte v pravém rámečku „koupit na prodejně“. Poté se zobrazí, v jakém kraji a na jakých prodejnách lze zboží vyzvednout. Pak už si jen vyberete barvu a velikost a automaticky se vám ukáže množství produktů skladem u prodejny. Prodej dokončíte klikem na „koupit na prodejně“ a vyplněním nezbytných údajů. Pakliže se některé prodejny nezobrazí, není produkt momentálně dostupný.

Kolik zaplatím za poštovné a balné?
Zboží v hodnotě vyšší než 2000 Kč včetně DPH – zdarma
Zboží v hodnotě nižší než 2000 Kč včetně DPH:
Obchodní balík České pošty, popř. služby Geis, nebo DPD (v rámci ČR): Česká pošta – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání 109 Kč. Objednávky nad 2000 Kč včetně DPH platíte jen cenu výrobku. Geis (Geis Parcel CZ s.r.o.) – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 99 Kč. Cena dodání 129 Kč. Objednávky nad 2000 Kč včetně DPH platíte jen cenu výrobku. Zásilková přeprava DPD – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 kč. Cena dodání je 119 Kč. Objednávky nad 2000 Kč včetně DPH platíte jen cenu výrobku.

Důležité: Pokud si objednáte větší množství produktů, které ale nejsou naskladněny na jednom místě, obdržíte zboží ve více balících. Mohu si nechat zboží poslat v rámci ČR z jedné prodejny do jiné? Aktuálně toto není možné. Pokud jste tedy například z Plzně a chcete si nechat poslat výrobek do Prahy, bohužel v tuto chvíli nejsme schopni tento způsob zajistit.

Mohu si výrobek z e-shopu nechat poslat k vyzvednutí na prodejnu?

Ani v tomto případě vám bohužel nemůžeme vyhovět. Zboží vám ale rádi odešleme na vaši adresu. Kolik musím za zboží zaplatit, aby bylo poštovné zdarma? Stačí objednat v minimální hodnotě 2000 Kč.

Kam musím zboží zaslat, když ho chci vyměnit, nebo vrátit? Na základě obchodních podmínek můžete zboží vyměnit, nebo vrátit zasláním na adresu centrálního skladu: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, Logistic Park Rudná, K Vypichu 468, 252 19 Rudná u Prahy.

Liší se ceny na e-shopu oproti kamenným prodejnám? Ceny jsou shodné. Pouze v případě speciálních akcí, či výprodejů, může dojít k rozdílu v částce. Mohu si z e-shopu nechat poslat zboží na Slovensko? V tuto chvíli zasíláme objednávky pouze v rámci ČR. Na Slovensku však můžete využít webové stránky a e-shop www.sportisimo.sk